Ondernemers hebben het in deze tijd lastig, maar aan de andere ook weer erg druk. Er zijn vele ondernemers die hun kansen met beide handen pakken en hun dromen achtervolgen. De ondernemers bezoeken meeting na meeting en brengen zij een bezoek aan nieuwe klanten. Ook met nieuwe klanten wordt er een gesproken aangegaan en kijkt de ondernemer naar de mogelijkheden, om op deze manier een juiste band te creëren met de klanten.
Het onderhouden van de band is daarentegen soms erg lastig. Door alle drukte kun je niet altijd de telefoon opnemen en de klanten te woord staan, wat je kunt voorkomen met een persoonlijke telefoniste. Je kunt gebruik maken van de dienst van een telefoniste heeft zij kennis van het bedrijf, waarna zij het vaste aanspreekpunt is van de organisatie. In dit blog vertellen we je graag meer over een outbound vallaventer, waarmee je de klanten altijd te woord zult staan en groeit met de onderneming!
Een inbound customer contact center
Contact met je klanten, potentiële klanten en partners is erg belangrijk. Als ondernemer wil je natuurlijk groeien en nieuwe deals sluiten, maar zul je ook het contact met je bestaande klanten moeten onderhouden. Je staat iedereen graag te woord, maar is het niet altijd mogelijk om de telefoon op te nemen. Met het inschakelen van een inbound customer contact center zorg je ervoor dat er altijd een vast aanspreekpunt is in de organisatie, terwijl jij je kunt focussen op het ondernemen.
Een persoonlijke telefoniste heeft kennis van het bedrijf, waardoor zij het eerste aanspreekpunt zal zijn voor de organisatie. De telefoniste kan ervoor kiezen om de klant door te verbinden, maar kan ze er ook voor kiezen om een belafspraak in te plannen. Wanneer je zelf tijd hebt kun je de klant terugbellen, maar is deze in de tussentijd netjes te woord gestaan!
Het inzetten van een outbound call center
Als ondernemer wil je jezelf constant bezighouden met ondernemen en het laten groeien van de onderneming. Je beschikt over klanten waarmee de band erg sterk is, maar zullen er zich ook lastige klanten bevinden in het klantenbestand. Wanneer je nieuwe relaties wilt starten of bestaande klantrelaties wilt verbeteren, kun je ervoor kiezen om een outbound call center in te schakelen. Er worden verschillende uitbelopdrachten voor jou uit handen genomen, zodat jij je lint focussen op andere zaken en het werk voor een maandelijks tarief wordt uitgevoerd. Er worden nieuwe leads gerealiseerd en zullen professionals de potentiële klanten nog eens structureel nabellen, waarmee het outbound call center onderdeel wordt van de salesfunnel in de onderneming!